*81 Sælgeren flytter med/ringer altid to gange

Hm….. det her er sådan meget tøvende, og jeg ved ikke om det er kommet for at blive …

I forlængelse af nyhedsbrevet om at være en sælger, har jeg også besluttet at indføre en mulighed for at betale for at læse med her på bloggen. Et lille, fast månedligt beløb eller et engangsbeløb lige pludselig.

Og det er simpelthen så frivilligt! Det er vigtigt for mig at understrege dette igen, og igen: Alle der læser med her, er principielt mine yndlingsmennesker – og jeg kommer ikke til at beskæftige mig med hvorfor nogen eventuelt vælger at betale eller lade være.

Jeg har skrevet ret udførligt om hvorfor jeg åbner en betalingsmulighed inde på selve siden, som jeg netop har offentliggjort: Absolut Immateriel Abonnements-ordning – så det vil jeg ikke gentage her. Men jeg vil bede om dette: Vil I ikke nok fortælle mig, hvis det virker ubehageligt, som et pres, upassende?

Selv om der for mig selv er en pointe i at sidestille de forskellige måder, jeg skriver på, så er nemlig jeg ikke sikker på at det er det værd, hvis læserne herinde føler sig fanget ind i noget, som ikke er rart.

Lover I det? Jeg lover, jeg lytter?

dsc_0862

2 thoughts on “*81 Sælgeren flytter med/ringer altid to gange

  1. Kære Majken, hvor er jeg bare glad for at du skriver det, det er så beroligende at høre – og tænk sig, flere har allerede benyttet muligheden sig af muligheden ❤ ❤ ❤ – og det GØR en forskel, og selvom jeg ikke har tænkt mig at ændre konceptet herinde, så er det jo sådan at når jeg tjener penge her, er jeg ikke nødt til at gøre noget andet for at tjene penge der, så det frigør vitterlig tid til at skrive mere på bloggen. Det hele ER et regnestykke hvor tid & penge skal gå op, det er vilkårene for alle, også mig, så jeg er gladgladglad for at I tager så godt imod det! Og jeg har endnu ikke hørt fra nogen, som synes det var træls, muligvis lidt bøvl med at bruge paypal (jeg troede man kunne betale med kort uden at oprette en paypalkonto, det vil jeg lige undersøge!) – og alt i alt vil jeg sige, at i forhold til hvor mange overvejelser jeg har gjort mig, og hvor meget jeg har tøvet, så er jeg indtil videre bare virkelig glad for at jeg har kastet mig ud i (også dét) eksperiment! 🙂

    Like

Skriv et svar

