*80 Jeg er også en (som) sælger

dsc_1010

Februar 2017

Jeg plejer at have ret vandtætte skodder mellem indholdet her og på min forlagsblog/min butik. Det er fordi jeg er sådan en, som tænker i systemer (og er  god til Tetris). Men netop det, som er emnet for mit andet nyhedsbrev, synes jeg også er vigtigt i forhold til alt jeg ellers skriver om her, som har mere … hverdagslivskarakter. For dette er også mit hverdagsliv, og det er det mere og mere. Siden jeg i juni 2016 startede mit eget forlag, har jeg tænkt meget over hele konceptet. At sælge. At være en sælger.

Og det har været en god, klargørende proces for mig selv at skrive det ned i nyhedsbrevet. Sætte ord på: Nu er jeg en sælger – hvilken sælger, vil jeg være.

Og: Så følger der med dette nyhedsbrev også en konkurrence, hvor man kan vinde et håndlavet digthæfte, som KUN findes i dette ene eksemplar. Og det synes jeg heller ikke I skal snydes for at høre om – derfor kommer herunder et blogindlæg, som også er en reklame for mit nye nyhedsbrev og som egentlig blev skrevet til forlagsbloggen.

dsc_1022

Jeg har udvalgt fem digte, der til daglig ligger i en langsomt voksende bunke, som engang, engang skal blive til en hel digtsamling. Jeg har skrevet de fem digte ind på skrivemaskine, jeg har lavet en omslagscollage, jeg har omhyggeligt syet det hele sammen.

Det er lidt svært at se på billedet, men jeg har givet hæftet en titel: Det, der kan ligge i en hånd. Hæftet har også en kolofon, og i den står der: Dette er et særtryk fremstillet i 1 eks. som præmie i forbindelse med Pote Produktions Nyhedsbrev 02 :: Februar 2017.

Og det er sådan det er – Digtene er en præmie, og præmien har en funktion. For at vinde præmien, skal man nemlig være tilmeldt nyhedsbrevets mailliste.

Fristen for at tilmelde sig og deltage i lodtrækningen om digthæftet er mandag d. 6. marts kl. 12:00

Hele forklaringen på hvorfor jeg vælger at have et nyhedsbrev og hvorfor jeg vælger at lave en konkurrence – det kan man læse i selve nyhedsbrevet. Her vil jeg nøjes med at skrive det, som er mit vigtigste budskab til dig, min læser:

Jeg tænker meget over din tid. Jeg tager den alvorligt og bestræber mig på at behandle den med respekt. Når jeg sælger noget, har jeg brugt min tid sådan, at jeg med god samvittighed kan foreslå dig at bruge din tid på det. Det er et løfte.

Skriv et svar

