Trylletekst

tryllemetoden

OPDATERING 20/1-2017: SPØRGESKEMAET ER LUKKET FOR BESVARELSER

– Den fællestekst, som blev resultatet af eksperimentet, bliver tilgængelig på http://www.poteproduktion.dk på mandag d. 23. januar kl. 14:00

—————————————————————————–

Jeg har lavet et eksperiment, og jeg vil gerne have din hjælp! Hvis du klikker på dette link kommer du frem til en spørgeundersøgelse, som i virkeligheden er en trylleformular, som i virkeligheden er et interaktivt digt.

Jeg vil blive meget glad, hvis du vil gå ind og trykke på de forskellige svarmuligheder. Hvis du også vil skrive dine egne svar i de blanke felter under hver spørgsmål, vil det være et meget værdifuldt bidrag!

Jeg kommer til at gøre noget med det hele, og jeg kommer til at fortælle mere om det her – men fordi det er et eksperiment, som også i høj grad afhænger af hvad der kommer fra DIG, så ved jeg endnu ikke hvad det ender med …

Skriv et svar

