Ikke her men der og der

Åh denne stakkels forsømte blog, men det er jo bare fordi jeg lige nu skriver andre steder, bl.a. for tiden ret regelmæssigt om livet i skoven her.

Og så gjorde jeg sådan lidt diskret, tøvende opmærksom på mit engelsk-digt-eksperiment, men nu er det dag 12, og jeg er virkelig glad for den (selvpålagte) opgave. Udfordring. Så her kommer et mere flashy link:

www.everydayandanother.wordpress.com 

– her skriver jeg et nyt digt hver dag! Hele april! 

 

 

… Men jeg er nu sikker på at jeg også vender tilbage hertil igen før eller siden, tilbage til min altfavnende, godegamle rodekasseblog.

Skriv et svar

