På lørdag

læser jeg op til Lille bogdag, ca kl 13.25, hvor mit gæve forlag Republik har sin tildelte tid, selve standen er åben fra ca 12.30, og man kan købe bøger, få dem signeret, sige hej og sådan noget, hele dagen – og se i øvrigt hele programmet for Lille Bogdag, der er i gang både lørdag og søndag med alle mulige spændende forfattere! – men selv cykler jeg ca kl halv fem videre til Literaturhaus, hvor jeg skal læse op i ti minutter, sammen med ti andre, ved Danske skønlitterære Forfatteres arrangement 10×10, der er en del af fejringen af Literaturhaus‘ 10 års jubilæum.

Altså, sådan lidt enklere sagt – jeg læser op på lørdag:

Lille Bogdag – ca. kl. 13.25
Dome of Vision
ved Den Sorte Diamant
Søren Kierkegaards Plads
1016 København K

10×10 – kl. 17-19
Literaturhaus
Møllegade7
2200 Kbh N

Skriv et svar

