Engang *87

Engang var jeg med i et band. Det var i gymnasiet, vi kunne ikke spille noget, nogen af os, men det var en del af konceptet; det var et konceptband. Det var også et kopiband, vi spillede kun musik fra Bølle-Bob-pladen, og på vores første øver, brugte vi al tiden på at vælge, hvem vi ville være fra det oprindelige band. Jeg kan ikke huske mit eget band-navn, men en af de andre kender jeg stadig kun som Kåre. Vi tog det meget seriøst, vi havde booket en fast, ugentlig øvetid i gymnasiets musiklokale, og øvede sangen: Bølle-Bob. De af os som kunne et instrument bare en lille smule, sang. De, som kunne synge, spillede et instrument. Jeg sang kor. Bob-Bob Bølle-Bob Bølle-Bob-Bob.

3 thoughts on “Engang *87

  1. Er blevet korrigeret af et af de andre bandmedlemmer (forsangeren!): Vi sang DUAGI DUAGI DUAGI DUAGI DUAGI DUAGI WAUUUW – og jeg tror nu jeg hed Mona. Hvem var/er du?

    Like

Skriv et svar

