*48

Engang var jeg ked af det og gik i Silvan og fik det bedre.

2 thoughts on “*48

  1. Det forstår jeg simpelthen ikke. Jeg bliver altid helt mat af alle de skruer og værktøj og lamper og badeforhæng og 50 forskellige wcbrætter. Det går op for mig, at der er mange mennesker, der tager stilling til ting i deres hjem hele tiden og, at jeg overhovedet ikke gør det, men måske burde gøre det. Måske hænger det sammen med, at min nærmeste Silvan ligger på Fisketorvet, så jeg allerede er besudlet, når jeg går derind. Hvorfor blev du i bedre humør? Hvorfor, Maja?

    Like

  2. Hvad kan jeg sige… Jo, jeg er også den lykkelige ejer af en stiksav. Men du har nu ret i at det er hårde odds (for Silvan) at du skal i Fisketorvet for at få et byggemarkedsfix. (Forudsat at det altså gav dig det, altså, et fix, som det jo er, for mig.)

    Like

Skriv et svar

