Ud og Læse i februar

Pudsigt nok har alting klumpet sig sammen i februar – og Alting er:

Fra d. 1. februar og måneden ud kan man i Ud og Se med DSB læse min spritnye novelle ‘En dårlig dag’. Den er fantastisk illustreret af Signe Parkins Benjamins, med et væld af detaljer: massevis af nøgler, selvfølgelig, og sære tobenede væsner, en duknakket dame der venter på bussen og en halvfed, vranten rotte. Blandt meget andet.
(Så kan man jo lige prøve at regne ud hvad novellen handler om…)

Onsdag d. 4. februar kl. 17-18 – dvs. lige om lidt – skal jeg læse op og snakke om min bog på Frederiksberg bibliotek. Se mere her

Torsdag d. 12. februar kl. 19-21 skal jeg læse op og snakke om noveller med Thøger Jensen på Kulturmaskinen i Odense. Det er arrangeret af Tomas Thøfner, nyansat litteraturkoordinator, og det er en del af en serie på i alt fire arrangementer om noveller. Se mere her

Torsdag d. 26. februar kl. 16-17 skal jeg læse op og snakke om at debutere på Aalborg Hovedbibliotek. Og det er jo der jeg kommer fra, dér jeg har gået/drukket i Gaden, arbejdet (alt for længe) på Burger King, dér jeg blaffede til med min veninde når den lillebitte landsby vi boede i bare blev FOR lille. Så det er jo noget særligt at skulle læse op der! Se mere her

Og som en bonus har man sørme også mulighed for at få undervisning i ‘Fra Helle Helle til Maja Elverkilde – Årtusindeskiftets danske novellekunst’ på Folkeuniversitetet i København. Kurset løber over 12 mandage og det starter d. 2. februar. Se mere her Har næsten selv lyst til at melde mig til det 🙂

2 thoughts on “Ud og Læse i februar

Skriv et svar

